Jag lever!

 2014-07-23    21:33:24   av:Jennyhellstrom
Jag glömmer helt enkelt bort att blogga, i'm sorry! Jag arbetar väldigt mycket men utöver jobbet så har jag & fredrik även hunnit med att vara en hel del med Daniella & Timmy, och deras lilla Charlie så klart! 
 
Här är lite bilder från när Buster träffar lilla valpen för första gången! Han är så oskyldigt söt den lilla valpsingen! Jag tror verkligen att det kommer bli en riktigt fin hund i framtiden, både utseendemässigt & mentalt :) 
 
En annan dag så åkte vi ut till Timmys mamma ute i Drefseryd! Det var mycket mysigt och jag ska helt
klart besöka gården i alla fall en gång till innan jag åker till Umeå för att handla lite i deras gårdsbutik :) 
 
Mattes plutt ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!