Sons of anarchy

 2014-01-15    17:59:40   av:Jennyhellstrom
 
Nu när vi har -17grader här hemma så är det ganska mysigt att hålla sig inne & se film/serie. Så nu har jag & fredrik börjat se på 'sons of anarchy' och jisses vad bra den är! Ingen av oss vill sluta titta! Har varit sugen på att börja se denna serie länge nu efter att båda mina bröder har sett den & min mamma har nog sett serien två gånger! 
 
Så ni som har mycket fritid eller vill ha någonting att se på dessa kalla och mörka kvällar så rekommenderar jag (& fredrik) er att se på 'sons of anarchy', ni kommer inte att ångra er :) 
 Erica

Jag och Johan ser också SOA, dock har vi inte sett säsongen som inte finns på dvd än, 6an blir det va? Samtidigt får jag så ont i magen när jag ser serien men samtidigt är den så jävla bra så nu väntar jag och Johan på dvdn.

Svar: Den är ju såååå bra! Ja, det är sexan! Jag & Fredrik är fortfarande bara på första säsongen men har beställt hem 2an också :)
Jenny Hellström

 2014-01-15    19:13:17     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 ille

På avsnitt 4. Fastnade nästan direkt.

 2014-01-16    00:40:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!