sista kvällen hemma!

 2014-01-05    17:33:00   av:Jennyhellstrom
Yes, som ni ser på bilden ovan så ska jag nu ha en myskväll med min ena lillabror framför massa harry potter! Igår såg vi hemligheternas kammare & ikväll blir det en fortsättning på några utav de resterande filmerna :) finns typ ingenting bättre än lite kvalitetstid med familjen ♥

Felix & Ebba har åkt hem till henne nu så har redan varit tvungen att säga hejdå till dem, nu träffas vi inte förrän i febuari/mars någon gång. usch :( saknar dem redan! tur att datorn & telefonerna finns! 
 
Imorgon beger jag & fredrik oss upp mot Umeå igen, runt kl 8 på morgonen åker vi. Lika jobbigt varje gång att behöva lämna Jönköping, det blir så känslosamt även fast man vet att vi kommer prata varje dag, vi är fortfarande i samma land (även fast det inte känns så) och jag missar inte något speciellt här hemma - allt fortsätter som vanligt. Tiden kommer förhoppningsvis gå ganska snabbt också så snart ses vi igen! 
Jag har i alla fall hunnit träffa alla som jag velat. Det har varit två väldigt intensiva veckor men otroligt bra ♥
 Evelina

Så himla tråkigt att jag inte hann säga hejdå men jag bad Victor krama om dig från mig så nu hoppas jag han gav dig en bamsekram från mig. De va jättekul att träffas och tack för den superfina julklappen och för en bra dag på Ullared!! Hoppas vi ses snart igen, ha de så bra! :)<3

Svar: Ja :( det gjorde han! (A) men detsamma du! Är så glad över att min lillebror har hittat en så fin flickvän :) hade så bra <3
Jenny Hellström

 2014-01-06    11:06:11     URL: http://Alderbrant.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!