så myyyysig!

 2014-01-28    16:51:00   av:Jennyhellstrom
 
Ett filmtips till alla som älskar disneyfilmer, se 'frozen' ! Jag & fredrik såg den igår och den var så bra och så himlans mysig! 
 Erica

Jag är sjukt sugen att se den på bio faktiskt, har ju sett snuttar men efter trailern på bion i lördags blev jag mer sugen :) När jag sa tidigare att jag ville se den sa mamma; Ja, jag tänkte på dig då jag såg reklamen. Perfekt att bli 26 och ens mamma kopplar fortfarande ihop mig med "barn"filmer, I love it!:D

Svar: haha, sött! :D vet att du skulle älska den här filmen! Jag vill redan se den igen!!!! :*
Jenny Hellström

 2014-01-28    18:55:32     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Erica

Älskar ju redan reklamen så :D Britt-Mari har sagt att vi MÅSTE se den på bio så det blir nog så :)

 2014-01-31    10:42:15     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!