Lugn fredag!

 2014-01-17    09:41:45   av:Jennyhellstrom
Tänkte ta en egopicc men då kom hunden & ville ha uppmärksamhet som vanligt! 
 
Idag ska jag bara sitta & skriva klart min paper som ska vara inlämnad innan kl 17.00, ska även skicka in min gruppreflektion och sen är den här kursen avslutad, skönt! 
 
Annars blir det en lugn dag. Jag ska till Jessica en sväng ikväll & ha lite filmmys & spela lite spel tror jag! 
Imorgon ska jag & fredrik en sväng till stan och sen blir det nog att mysa hela kvällen framför SOA, men vi får se! 

Ha en trevlig fredag alla mina vänner! & till min klass - ta det lugnt på tentafesten ikväll! ;)
 Jessica

Åh vi ska ha så kul!! Vad synd och tråkigt att du inte ska hit ikväll :(

 2014-01-17    13:15:18     URL: http://jessicavanman.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!