Ett inlägg till mina nära & kära.

 2014-01-13    15:50:00   av:Jennyhellstrom
Eftersom det blir mycket skriverier om vad jag gör om dagarna mest & då mycket om fredrik så tänkte jag nu tillägna detta inlägg till många andra fina människor i mitt liv. Några som står mig väldigt nära & några som har stått mig väldigt nära & som jag fortfarande bryr mig om & saknar. Jag tänker på er här uppe, er alla ♥
 
 daniella

Åh älsklings jenn jag saknar dig helt sjukt mycket!! Jag kommer snart åka upp till er för jag klarar inte vänta till typ april för att du ska komma hem! Plus att vi har en oavslutad fia-match som jag ska vinna ;) love you sooo mucho <3

Svar: Åh, du är så otroligt välkommen min fina fina vän! Kom upp bara så ska jag visa dig runt i Umeå och så ska vi spela massa fia (a) looooove u much much much!!!! <3
Jenny Hellström

 2014-01-13    18:44:20
 Lisa

:') saknar dig med! Tycker du är så duktig som pluggar och står i! Hoppas vi kan ses snart! <3

Svar: Aw! Hoppas jag med! <3
Jenny Hellström

 2014-01-13    20:29:49     URL: http://babicake.blogg.se
 ille

Min goa Jenny! Snart ses vi igen, mormor hälsar så gott. Kramkram ❤️❤️❤️

Svar: <3
Jenny Hellström

 2014-01-14    01:54:57
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!