En fin vinterdag hos oss!

 2014-01-19    17:54:07   av:Jennyhellstrom
Vår fina bustis! 
Här bor vi! 
Favoritstället för alla rådjur, ekorrar & fåglar! 
 
Idag har vi -20 grader här hemma, dock tycker jag inte att det känns så kallt. Det är en annan slags kyla nere i Jönköping, det blåser inte på samma sätt här osv. Vi har i alla fall en glad hund, han älskar kylan & snön! Tur att någon är nöjd! ;) 
 
Annars händer det inte så mycket idag. Vi har sett en del på SOA, fredrik har pluggat, jag har klippt farmor & sedan ska vi nog även färga hennes hår. Så det har varit en skön dag, får förhoppningsvis med fredrik på att spela lite spel senare ikväll om jag har tur (a) Jag har verkligen njutit utav den här lediga helgen, imorgon sätter allvaret igång igen då termin 2 drar igen & en ny kurs - barnet & omvärlden! :) 
 ille

Åhh vilka fina kort! Tänk att ni är där uppe mitt i den kalla Norrlandsvintern! Krama Buster från mej ❤️❤️❤️

 2014-01-19    21:41:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!