Min dag!

 2014-02-11    11:32:00   av:Jennyhellstrom
 
Idag blir det plugg hela dagen, ska försöka få klart två hela arbeten innan ikväll - kul! 
Egentligen ska de inte in förrän på tors & fre men vill inte sitta dagen innan. PUSS 
 Erica

Jag måste på vårdcentralen idag så tappar massa tid där, men har kunnat börja på barnkonventionsuppgiften fastän jag knappt kan tänka pga min klåda på händerna. Kör hårt, jag vet att du kan! <3

Svar: åh. fina du, hoppas det går bra hos VC <3 jag gör så gott jag kan :)
Jenny Hellström

 2014-02-11    13:08:31     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 kent

Du är sååå duktig saknar er bara massor. Kram

Svar: Gör så gott jag kan! Vi saknar dig jättemycket också :(
Jenny Hellström

 2014-02-14    15:52:07
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!