Bra dag!

 2014-02-22    16:09:40   av:Jennyhellstrom
Började dagen med att skriva tenta, den kändes väl lite sådär men hoppas det räcker fram! Direkt efteråt så mötte jag upp Kickan på iksu, vi hade inga direkta planer så bestämde lite spontant att prova på någonting nytt - total training blev det med inslag av team work! Fyyyyyy, vad jobbigt det var men jag hade ett leende på läpparna hela passet för det var så himla roligt! Det kommer lätt bli många fler sådana pass i framtiden :)
 
Nu gör jag inte så mycket. Pratade med min kära mor för en stund sedan och hon kom på den briljanta idén att kanske kolla upp om soffan från mio som vi vill ha, finns i lager. Det hade jag inte ens tänkt tanken på, både jag & fredrik tänkte nog mer att vi skulle åka och köpa oss soffan när det började närma sig april. Så jag googlade fram mio och fann soffan, och såklart finns den inte i lager här i Umeå. Leveranstiden är mellan 50-56 dagar så på måndag blir det att åka och införskaffa sig en soffa! 
 
Tur att man har sina föräldrar ibland som tänker ett steg längre än en annan ;) ♥
 
Den här soffan blir det! Dock inte helt säker på färgen men det lutar nog mer åt en sån här grå :)
 ille

Jättefin!!

 2014-02-22    16:23:40
 kent

Ser skön ut och snygg!!!!

 2014-02-25    15:15:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!