Bra dag!

 2014-02-25    18:42:00   av:Jennyhellstrom
 
Hej allihopa! Idag har varit en riktigt bra dag, har fått så otroligt mycket gjort så just nu känner jag mig freaking awesome! 
Jag började med att åka till Jessica (min framtida granne om 1månad!!!!) och pluggade, vi gjorde en stopmotion-film som nu ligger uppe på youtube men ni får vänta tills torsdag innan jag lägger upp den här ;) & sen skrev vi klart ett skolarbete! Sen gick vi en promenad med hunden & hade det trevligt! 

Utöver det så har jag och fredrik åkt och beställt en soffa som kommer om ca 8veckor, eventuellt en matta också men får se om vi avbeställer den eller behåller! Sedan blev det jysk och där införskaffade vi oss ett soffbord och även en tv-bänk men den skulle komma nu i veckan! Så nu är i princip vårt vardagsrum klart! (när alla grejer har kommit) ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!