varje morgon!

 2014-12-10    21:56:38   av:Jennyhellstrom
 
 Varje morgon så ser jag & fredrik ett avsnitt av julens hjältar, idag hade vi mer tid på oss att umgås innan jag skulle till jobbet så vi tog och såg grinchen också. Drack lite varm o'boy & ät julskinka ♥ kan man ha en mysigare julmorgon? 

Än så länge har jag & fredrik sätt grinchen, a nightmare before christmas, this christmas, ett päron till farsa firar jul, de fem legenderna, julfritt & santa clause 2. Kan vara någon mer film som jag glömt men kort sagt; Vi lever ett juligt och mysigt liv just nu & jag njuter varje sekund :) Har ni sett någon julfilm än?
 Daniella

Älskar grinchen!! Vilken mysig morgon ni hade, gosisar 💟

 2014-12-11    15:16:51
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!