Julfest

 2014-12-13    18:38:42   av:Jennyhellstrom
Igår var det som sagt julfest hemma hos madeleine & robert! Mycket godsaker, julmusik, bra sällskap och mycket julstämning ♥ Jag vart faktiskt nykter igår, gick lika bra det! Kan ha lite roligt utan alkohol, om inte roligare till & med! :) Vi umgicks några timmar & sedan var det dags för julkalendertävling som bestod utav frågor & tävlingar, efter den var jag tyvärr tvungen att dra vidare till nästa ställe så jag missade julklappsutdelningen! 
 
De hade gjort en egen julkalender, i varje lucka var det en fråga om någon i klassen! så kreativt & roligt! 
 
fina kickan & jag! ♥
 Kickan

😘❤️

 2014-12-13    19:14:33
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!