hjääälp!

 2014-12-12    08:20:00   av:Jennyhellstrom
haha, herregud vad jag älskar dig! 
 
Nu under hela förmiddagen så kommer fredrik att vara iväg för att jaga, så jag skall passa på att åka en sväng mot staden för att försöka hitta en julklapp till honom! Kom gärna med tips & idéer för jag har ingen aning i år! Jag brukar alltid vara väl förberedd med hans presenter och ha en bra idé men nu är det helt tomt! 
 
Dessutom, vi har varit tillsammans i över 6år och varje år så blir alla presenter dyrare & dyrare, och nu när vi är studenter så kom vi överens om att vi skulle köpa julklappar till varandra för max 350kr, vad kan man köpa för 350kr?! Han är så svår, det enda han önskar sig är antingen saker till jakten eller dyra saker som en macbook pro, en ny tv eller liknande! HJÄLP! 
 
Uppdatering: Jag har nu hittat en julklapp till fredrik, så behöver ingen hjälp mer! Nu är alla julklappar klara!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!