Hemma!

 2014-12-21    14:19:19   av:Jennyhellstrom

Nu har båda mina bröder tagit körkort! Jag är så himla stolt, vad stora de börjar bli & de är så duktiga! 

Just nu är jag & Felix på väg in mot A6 för att köpa julklappar, Felix kör! Än så länge går det bra men känns väldigt ovant & konstigt att sitta i passagerarsätet bredvid lillebror! För en liten stund sedan sprang jag på A6 med andra brodern så det är fullt upp med julhandlandet idag! & nu är jag helt klar, känns skönt! :) 

Vi kom hem till Jönköping runt 17 igår! Kändes overkligt att äntligen vara hemma igen & träffa alla, blev helt rörd när jag såg min mamma & alla! Blev en lugn kväll med god mat & chill framför tv'n! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!