semester

 2014-08-19    19:47:52   av:Jennyhellstrom
ska träffa min fina gravida elin imorgon & sedan älsklingsdanni ♥
 
chacha bloggen! Nu har jag semester i 2 veckor innan skolan drar igång igen, känns både roligt och även lite tomt att inte jobba i hemtjänsten mer. Men nu ska jag i alla fall passa på att umgås med min familj & vänner denna veckan för på måndag åker jag & zeke hem till umeå :)
 
Ikväll blir det bara att ta det lugnt och mysa med kissarna framför Paradise hotel - som jag dessutom fick reda på idag att min gamla klasskompis från gymnasiet ska vara med i! Calle åberg kommer in i kvällens avsnitt, kul! 
Imorgon blir det att träffa favorittjejerna! Elin på förmiddagen & Daniella på eftermiddagen :)
 Lisa

Såå sjukt att han är med.. Haha! :') loveit!

 2014-08-21    18:20:10
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!