Göra egna smycken

 2014-08-05    08:28:13   av:Jennyhellstrom
Det är min nya idé! Jag känner att jag måste ha någon hobby, någonting att sitta och pyssla lite med. Så nu har jag beställt lite simpelt material så som några olika pärlor, lim, elastisk tråd, berlocker & lås etc. Hoppas att det ser ut som jag har tänkt mig, ska bli så himla roligt! Då har jag äntligen någonting att småpyssla med på kvällarna när fredrik jagar eller under en paus från pluggandet osv. 
 
Sådana ganska simpla armband tänkte jag börja med att göra, skulle de verkligen bli ett intresse och 
se bra ut så kanske man i framtiden ger bort några eller varför inte sälja? :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!