Godmorgon världen!

 2014-08-09    09:59:17   av:Jennyhellstrom
Nu är det bara 1,5 vecka kvar på jobbet = så underbart skönt! Börjar verkligen ledsna på att arbeta, vill tillbaka till skolan igen! Efter den 18e så kommer bloggen bli mer uppdaterad, det garanterar jag :) Just nu så är det bara jobbet & familj/vänner som tar all min vakna tid i princip! 
 
Opererationen med zeke gick bra! Jag har världens underbaraste föräldrar måste jag tala om, de har hjälpt mig med att betala alltihopa ♥ det är både jag & zeke tacksamma för! Jag älskar er! 
Han fick dra ut 6st tänder i underkäken + en lös tand i överkäken, så nu har han stygn i munnen och jag måste ge han smärtlindrande varje dag + en annan spruta i munnen. När de har börjat läka mer så skall jag även börja borsta hans tänder & ge hans munskölj varje dag för att detta ej ska återkomma igen, det vill vi inte! 
 
random bild. miss my friends, kickan erica & jess ♥
 Erica

Vad skönt att det gick bra! Åh du ska bara veta vad jag saknar dig! <3

Svar: Hjärtat <3
Jenny Hellström

 2014-08-09    18:04:43     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Kickan

Du är grymt mycket saknad vännen ❤️❤️

Svar: <3 längtar upp till er nu kickan! 2 veckor kvar!
Jenny Hellström

 2014-08-09    23:13:33
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!