Gjort mitt första armband!

 2014-08-28    22:42:04   av:Jennyhellstrom
Minns ni att jag berättade för några veckor sedan att jag skulle börja göra egna armband? Idag gjorde jag mitt första! Dock så har jag beställt lite små pärlor men det får gå så länge så får jag beställa fler & större sen :)

Vad tycks? Ett väldigt simpelt men sött armband! 
 Carro

Va kul att du hittat en liten hobby o sitta o pyssla med!! Det såg ju jättegulligt ut!!
Hoppas allt är bra med Er. Det blir väl skönt o komma in i de vanliga rutinerna igen med lägenheten o plugg kan jag tänka mig. Hälsa Fidde.👋👋

Svar: Ja det är kul faktiskt, ett litet tidsfördriv! :) tack! Ja, det ska bli skönt faktiskt även fast jag känner lite panik nu två dagar innan skolstart! Han hälsar tillbaka, hoppas allt är bra med er!
Jenny Hellström

 2014-08-30    11:58:29
 Linda

Vilket fint armband. Det är jättekul att göra egna smycken. Jag gör det också. Fast här blir det mest örhängen.

 2014-09-03    08:33:11     URL: http://adnilas.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!