min påsk!

 2014-04-26    21:12:00   av:Jennyhellstrom
Jag har haft en så himla fantastisk och mysig påsk ♥ här kommer en liten snabb uppdatering; 

I torsdag så åkte jag & handlade massa påskmat tillsammans med pappa, senare åkte jag till stan tillsammans med victor där vi bland annat besökte lager157, hittade ett par byxor men annars så imponerade det ej så mycket. 
I fredags så åkte vi till min lilla mormor och käkade påskmat & umgicks, på kvällen blev det ännu mer påskmat hemma & senare på kvällen så åkte jag in till stan tillsammans med mina bröder och deras flickvänner, vi gick & såg Non-stop på bio och den kan jag starkt rekommendera :) 
På lördagen så åkte jag och mamma till torget en sväng och sedan handlade lite igen! Hittade ett par underbara gardiner där som hon nu har köpt till mig, världens bästa mamma! ♥ umgicks lite med familjen & på kvällen åkte jag till daniella och timmy där även fredrik var! Så kul att få träffa min gamla vän igen :) 
Söndag så gick jag en sväng på a6 tillsammans med evelina, shoppade en helt underbar topp och satt ute och pratade i solen! efteråt åkte vi ner till sommarstugan där mamma & pappa var, grillade korv osv. 
 
Resten utav veckan var ganska lugn annars, umgicks så mycket som möjligt med min familj & njöt utav sällskapet och vädret! Lyckades till och med bränna mig lite :D åh vad jag älskar min familj, mest i hela vilda världen. 
 
haha, bilden på victor = när vi letade påskägg så hittade vi felix's gamla påskägg som var 2år gammalt! 
biomys med mina favoriter! 
finfina tjejen ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!