happy

 2014-04-01    17:18:25   av:Jennyhellstrom
Gammal bild. 
 
Jag mår så himla bra nu. Sedan vi flyttade in i lägenheten så har jag bokstavligt talat svävat på moln! För någon månad sedan så kände jag verkligen inte igen mig själv, jag var nedstämd, bitter och väldigt lättirriterad. Men nu är det som en helt ny start på livet! Det är så himla skönt att få ha sitt egna space och att ha så nära till skolan/stan! Kan verkligen inte beskriva känslan ♥
 
Annars så händer det inte så mycket. Har tränat både igår & idag och det börjar verkligen kännas i kroppen nu! Älskar att ha så fina vänner att träna tillsammans med också, erica & kickan. Visst är det skönt att träna själv ibland, i sitt egna tempo men ingenting går upp mot att någon står och pushar en lite extra när man verkligen inte orkar mer. 
 
Ikväll mellan 18-22 så kommer vår säng också, äntligen ♥ 
Nu ska jag duscha, dammsuga & sedan laga lite mat - hade så bra allihopa! 
 daniella

Roligt att höra! :) ni har fått det så himla fint i lägenheten! :D längtar verkligen tills att jag kan åka upp till er! Puss

Svar: Jag längtar efter dig bästi! kom kom kom!!
Jenny Hellström

 2014-04-01    19:22:08
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!