Bullen!

 2014-04-06    19:51:34   av:Jennyhellstrom
Jag vet inte vad det är som har hänt men bullen har blivit riktigt sällskapssjuk. Flera gånger om dagen så kommer han & sätter sig och bara stirrar på en! Nu i vår lägenhet så får han inte vara i varken sängen eller soffan men när vi bodde ute hos farmor så fick han ligga i vår säng och det gjorde han ständigt. Jag vet inte hur många gånger som jag har vaknat upp mitt i natten av att han ligger tätt intill mig, så vi brukade ligga och skeda! hihi. 
 
För något år sedan så var han inte alls sådan här, då kunde han ligga och mysa med oss i typ 1-2 minuter men nu kan han gosa i flera timmar. Nu är han inte bara en tuff jakthund längre utan nu är han även mattes lilla kelgris! (a) Dock så tycker jag att det är lite creepy ibland när han bara kommer och stirrar på mig men tror att han sitter så för att han ber om att få komma upp i soffan så det tar emot att ej låta honom men men! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!