Bra start på dagen!

 2014-04-03    10:30:00   av:Jennyhellstrom
Haha älskar den bilden på buster, ser helt galen ut! 
 
Nu har jag & bustis cyklat hemifrån till skolan, vet ej hur långt det är riktigt men 7-8km kanske! Om 5min ska jag möta upp kickan på gymmet & efter det blir det föreläsning. Snacka om en bra start på dagen! Hur har ni startat dagen? :)
 
Just nu svalkar vi av oss lite! 
 Erica

Startade min med gymmet ;D

Svar: Bra Erica! :D
Jenny Hellström

 2014-04-03    11:32:29     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Kent

Vad du är duktig som tränar Buster det mår han bra av! Trevlig helg kram

 2014-04-04    08:59:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!