blir så frustrerad.

 2014-04-04    12:02:00   av:Jennyhellstrom
Gosenosen! 
 
Idag är jag hemma ifrån skolan, dock har vi bara en föreläsning på 2h så missar väl inte så mycket egentligen. Är hemma eftersom jag har blivit så himlans förkyld & ont i halsen så sitter & försöker skriva klart den här rapporten som skall in & sedan ikväll blir det att ta det lugnt & mysa. 
 
Angående det här med rapporten. Vi avslutade en kurs förra torsdagen, samma dag så gav vår lärare ut en uppgift i form av en rapport som skall skrivas på minst 5 sidor. Är det egentligen okej att ge ut en så pass stor uppgift när kursen är avslutad och vi redan har hunnit påbörja nästa kurs? Det låter helt sjukt i mina öron. Så nu sitter jag med den här uppgiften, fast jag egentligen har annat att göra i nyvarandra kurs. Den kursen som vi skriver rapporten i heter i förkortning "PSK" och är på 15hp, alltså kommer vi inte få några av dessa poäng förrän rapporten är inlämnad & sedan skall läraren rätta denna & det kan ta upp till 3 veckor.
usch vad jag blir irriterad! 
 Anonym

Det låter helt fel tycker jag

 2014-04-04    20:57:28     URL: http://mikxki.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!