tjäna.

 2013-09-10    19:22:00   av:Jennyhellstrom
om två veckor kommer jag hem till dig min bajspluuuuutt ♥
 
Bloggen blir lidande som vanligt men allvarligt, jag har aldrig studerat såhär seriöst i hela mitt liv. Jag är så himla nervös för att denna tentan på fredag ska gå åt skogen! Ändå har jag suttit säkert 10h om dagen och bara pluggat. Föreläsningar, gruppövningar, pluggat själv & pluggat med ett gäng där vi verkligen har hjälpts åt. Alltså detta är ett sjukt svårt ämne och jag vill bara ha denna kursen avklarad. 
 
Så jobbigt för att ibland känner jag att jag ändå har koll på det mesta & att tentan nog kommer att gå bra men sen andra studen så känner jag att jag inte vet någonting alls! Tentan kommer bestå utav 4 frågor där vi ska skriva mellan 50-400 ord. lätt som en plätt - om man vet vilka frågor om allt som vi pluggat på kommer!?
 
Aja, nog pratat om universitetet! Btw, vi blev erbjuda en lägenhet igår! :D Dock var den bara på 51kvm och dem skulle ha 6800kr för den, nära skolan & affär, first class lägenhet men vi kände faktiskt att det var alldeles för dyrt och på gränsen för litet när vi båda ska bo där + en hund & katt. så letandet får fortsätta! 
 Madde

Surt att ni har en tenta fredagen den 13onde! :O ;P

Svar: haha, i know :(
Jenny Hellström

 2013-09-12    18:47:59
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!