Skönt med helg!

 2013-09-14    11:31:26   av:Jennyhellstrom
Igår gjorde jag ju som sagt min första tentaför i år, & den kändes väldigt bra så hoppas & tror på ett G iaf :) 
 
När vi kom hem så var det bara att ta milen med buster, & sen raka vägen in i duschen! Kl 15 kom första gästerna & vid 17 så var alla hos oss på middag! Det var Fredriks farbror med familj & Fredriks halvbror med familj! 
 
Idag ska jag bara ta det lugnt, se på 'buffy' och kanske någon av alla filmer som vi beställt :) så skönt att slippa tänka på plugget på hela helgen! 
 
Det ska börja övas i tid ;) 
 
 Lisaaa

Ojooj! Snart är det förlovning då alltså! :O

Svar: haha, det tvivlar jag starkt på ;)
Jenny Hellström

 2013-09-15    21:19:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!