Hemma bäst!

 2013-09-28    08:04:53   av:Jennyhellstrom
Uppe med tuppen! Idag väntas det höstmarknad en sväng med mamma & sen blir det kalas för mig i eftermiddag :) på kvällen kommer troligtvis Elina hit också! 

Igår gick jag runt på A6 med mina bröder & sen vart det myskväll med la familia :) 

Btw, 5h efter att vi lämnat Umeå i torsdags så fick jag veta att det kommit upp på skolans hemsida att vi ska ha seminarium på måndag?! Vi ska ha läst ut två böcker & svarat på frågor tills dess.. KUL! Jag som ej har med mig böckerna hem för jag tänkte att jag skulle slippa studera denna helgen! får dock försöka plugga lite på något sätt ändå, snacka om att det är stressigt på universitetet! 2 tentor & ett seminarium på knappt 4veckor! 


Min favorit! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!