blir så ledsen!

 2013-09-25    20:18:56   av:Jennyhellstrom
Visst är den snygg?! 
 
Hade tänkt beställa denna klänningen i eftermiddags. Klickade i "XS" och började fylla i alla mina uppgifter osv. men sen tänkte jag "kanske ska kolla vad fredrik tycker om den" så väntade 2h tills han kom hem. Han godkände den, haha, och jag skulle beställa den. Tror ni inte då att den har hunnit ta slut?!?! Fanns dock storlek "S" kvar men enligt vad jag läst om den så är den ganska stor i storleken så måste ju ha en XS.. Så nu får jag hålla tummarna och hoppas på att det kommer in fler storlekar! 
 
Så irriterade bara att jag var så nära att beställa den och så hinner den ta slut just då.. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!