ännu mer svar!

 2013-09-05    17:31:00   av:Jennyhellstrom
Är du o Lisa inte vänner längre? 
Hur går det med lägenhetssökandet?:))
 
 
Jag har perioder i min blogg, ibland uppdaterar jag flera gånger om dagen och ibland kommer det inga inlägg på flera dagar/veckor. Alltså skrivs det inte alltid om när jag är med mina vänner, vilket kan låta via bloggen då att jag enbart umgås med fredrik & min katt, haha, vilket så inte är fallet! Dock så är det tyvärr så att jag & lisa inte har umgåts så mycket detta året, varför vet jag faktiskt inte, kanske för att vi haft annat för oss osv. jag vet inte men vi är i alla fall fortfarande vänner. Hon kommer alltid vara en av mina bästa vänner. 
 
Angående lägenhetssökandet så står det sjukt still just nu. Vi söker, ringer och gör intresseanmälningar varje dag men det händer ingenting. För att lyckas få lägenhet här uppe så gäller det att ha goda kontakter (vilket vi kanske lyckats hitta lite nu) eller stått i kö i minst 2-3år. Så vi räknar med att få bo hos fredriks farmor ett bra tag framöver, inte det roligaste kanske, helst vill man ju ha något eget och gärna nära stan men efter att ha hört att ca 400st studenter står helt utan boende så kan jag inte klaga på min situation just nu. Men vi fortsätter att söka för fullt och hoppas att det lugnar ner sig lite och blir lättare att få något i vinter :) 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!