Andra tentan gjord..

 2013-09-25    13:47:00   av:Jennyhellstrom
Nu har jag gjort kursens andra tenta och måste säga att denna kändes inte alls lika bra som den förra så vi får helt enkelt vänta & se om mitt resultat räckte enda fram! Segt bara att man får vänta upp till 3 veckor innan man vet om man blev godkänd eller inte. Men vi får hålla tummarna helt enkelt :) 

Nu är jag i alla fall hemma, fredrik åkte precis och jagade med några i hans klass så jag ska bara ta det lugnt och njuta av att jag än så länge inte har något nytt att plugga på! Ska se några avsnitt av 'teen wolf' och tröstäta/fira med lite marabou nu efter tentan, haha. & längta efter morgondagen så klart, efter skolan imorgon så åker vi ju hem över helgen! :D Älsklingen var så gullig igår, han hade tänkt på att min mens skulle antagligen komma idag så han köpte med sig massa choklad (a)
 
 
 Anonym

det har säkert gått jättebra! wooooho äntligen får jag träffa min jen igen :D
haha ååååååh va gullig han är din pojke!
--A

Svar: Hoppas det iaf! jaaaaaaa, saknar dig massor min fina! haha, ja, ibland kan han överraska ;)
Jenny Hellström

 2013-09-25    19:31:36
 Lisaaaa

Choooklaaaad!
Hoppas det går bra för dig i skolan och att allt är bra! :)

Svar: muuuuummma :')
Allt är bara bra! dock lite stressigt i skolan men det funkar!
Jenny Hellström

 2013-09-25    22:06:16
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!