5e veckan här uppe.

 2013-09-17    19:57:43   av:Jennyhellstrom
Igår fyllde min pluttt 3år, herregud vad stor han börjar bli! om 1 vecka kommer jag hem &
då ska han få present & tårta (a) haha. 
 
Nu är jag & fredrik i alla fall redan inne på vår 5 vecka här uppe i Ume. Det känns faktiskt väldigt bra nu, visst saknar man Jönköping & alla vänner och la familia men jag tycker tiden går så fort och vi har fullt upp hela tiden! Nästa onsdag har jag redan min andra tenta, jisses! Har i alla fall hittat mig världens underbaraste tjejer i klassen som jag sitter i princip varje skoldag med och studerar & pratar strunt med :) 

Lägenhetsletandet går fortfarande sådär men vi ska faktiskt gå på en visning av en lägenhet nu på torsdag eller fredag, en bostadsrätt, så vi får se. Antagligen håller vi oss några månader till med att kanske köpa en lägenhet (om vi nu inte skulle hitta en hyres) men kolla kan man ju alltid göra och denna verkar helt underbar :) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!