tjääääna

 2013-10-19    09:14:00   av:Jennyhellstrom
old picc. miss my hubbebubbe :(
 
Igår var det ju då den stora fasande tentan som jag länge pratat om, efteråt kändes det faktiskt sådär. Det kändes inte som att den gick helt åt helvete men inte heller bra så vi får helt enkelt se hur långt det räcker! :)
 
Efter tentan var det till att åka hem, plugga lite, pussa på min pojkvän & hund och sedan dra till Ersboda på klassfest! finns inte så mycket att säga mer än att jag hade riktigt trevligt, vilken härlig klass jag har! 
 
Idag blir det till att plugga hela dagen eftersom jag har en essä som ska in på måndagmorgon :( & självklart så måste jag se det nya 'the vampire diaries' avsnittet också! sen blir det mys med fredrik ikväll med film & chips ♥
 ille

Kul att du unnade dej lite fest! Behövde du mitt i allt pluggande 💕

Svar: <3
Jenny Hellström

 2013-10-21    15:18:25
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!