My baby and i.

 2013-10-14    16:53:00   av:Jennyhellstrom




Kassa bilder kanske men whatever. Jag älskar min fina kille så himlans mycket! Fatta att jag har flyttat enda upp till Umeå för hans skull?! Helt sick men det fanns inga andra valmöjligheter, jag följde mitt hjärta till 100% och jag ångrar inte en dag här uppe. Dock så saknar jag min familj och jag gillar läget på Jönköping, det ligger liksom nära till allt och främst - nära till ullared (a) ser på deras blogg att dem har fått in massor av fina julsaker och jag är så sugen på att åka dit ;/ 
 
Nu blir det råplugg hela kvällen/natten, har en redovisning på 20min på onsdag - tenta på fredag - panik! PUSS 
 ille

Lycka till darlingen ❤️

 2013-10-14    21:50:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!