längtar till vintern!

 2013-10-26    16:46:03   av:Jennyhellstrom
Åh. nu börjar jag verkligen bli sugen på vintern! Jag vill ha december månad så att man kan sätta upp adventljusstakar/stjärnor, tända sina ljus och börja julhandla! Fast mest av allt längtar jag till den 19/20e då vi åker hem till Jönköping ♥ 
 
Något mer som är efterlängtat är Nyårsafton så klart! Jag, fredrik & Joackim har redan bestämt att vi ska umgås då, det bestämde vi redan förra nyår för vi hade så himla roligt! Sen om någon/några fler är med återstår att se men hur det än blir så vet jag att detta året kommer bli suveränt med dessa två killar! :) 
 
vad jag saknar mitt långa hår! :(
haha, älskar den här bilden, det finns inga rätt! Alla är helt snea. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!