Av min älskling!

 2013-10-07    11:48:57   av:Jennyhellstrom
Har hört från vissa håll att några vill se vad jag fick av fredrik när jag fyllde år förra veckan och ja, varför inte? :) 
 
Först i torsdags fick jag som sagt min älskade Ralph lauren parfym, alltid velat ha den men varit för snål för 
att köpa den själv & tänkt "jag har redan så många parfymer", så jag blev jätte glad! 
 
I fredags fick jag väääärldens bästa present. Aldrig att jag kunde ens föreställa mig att min kille kunde vara 
så romantisk! Jag blev så glad att jag började gråta. Denna kommer aldrig åka ner från väggen :) 
Så sött med 3 hjärtan med som representerar oss lite, Kaxholmen - där vi bodde grannar och har en himla 
massa minnen ihop. Göteborg - har blivit lite som våran stad, vi har nog varit där 6-7 gånger tillsammans! 
& så klart, Umeå! Staden där vi nu efter 5 år tillsammans är sambos ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!