2/2 tentor avklarande !

 2013-10-15    21:33:00   av:Jennyhellstrom
Jag är så lycklig, woop woop! Jag fick reda på idag att jag blev Godkänd på kursens andra tenta (den som jag verkligen trodde att jag skulle bli underkänd på!) så det känns sjukt skönt just nu, i alla fall i ca 5min. För nu har jag ångest inför morgondagen - seminarium - redovisning 20 minuter! Jag vet att jag kan redovisningen jätte bra nu men blir så lätt nervös när det är inför helklass så kan enkelt få en black out. 

Men det är väl bara att köra på, 20 minuter är snabbt över (i hope!). Jag kan i alla fall lägga halva kursen helt bakom mig nu :)
 
Bild från i fredags hos Tina & Göran :)
 ille

Åhh! Jättestort grattis min lilla goa Jenny ❤️❤️❤️

Svar: Taaaaack <3
Jenny Hellström

 2013-10-17    18:13:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!