Tangle teezer

 2013-11-01    10:55:00   av:Jennyhellstrom

Nu har min efterlängtade borste kommit! Min kompis Jessica hade en & jag älskar den så beställde en för några dagar sedan & den är verkligen en dröm för mitt hår ♥ Det gör inte alls lika ont längre när jag borstar håret & jag tycker faktiskt håret blir lenare också! Kan varmt rekomendera den till alla, speciellt till er som har barn :)


"Frisörernas favoritutredningsborste. Ta farväl av tovor och trassligt hår. Tangle Teezer har på kort tid blivit den mest populära utredningsborsten. Hjälper till att göra håret slätt utan att skada fjällsiktet. Tangle Teezer kan användas för att reda ut både vått och torrt hår.

Du behöver inte vara försiktig! Tangle Teezer är inte lik någon annan borste du tidigare testat, denna underbara borste ger dig ett fantastiskt resultat och reder ut ditt hår helt smärtfritt. För att reda ut riktigt trassligt och besvärligt hår, borsta bara hårdare och mer bestämt. Tangle Teezer kommer inte att lugga utan reder ut dina tovor på ett unikt skonsamt sätt."

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!