photos of today.

 2013-11-13    13:45:06   av:Jennyhellstrom
 
Mina fina älsklingar ♥ Är han inte en av de sötaste hundarna ni har sett? Buster är nu 3.5 år gammal och han är lugnet själv, jag tycker det är så skönt (& ibland tråkigt) att han är så lugn! Eller så är det för att han tycker att husse & matte är tråkiga, who knows? ;) 
 
I alla fall, nu fick jag precis reda på att jag blev godkänd på den sista tentamen i första kursen så nu är den helt avslutad, så otroligt skönt! Äntligen kan man gå vidare :) Hoppas ni andra har det bra också - på jobbet, skolan, hemma, förhållande, på era resor osvosv. 
 ille

Korten är ju kanon - kopierar jag rakt av 👍❤️ Skööööönt med tentorna - du e så himla bra! ❤️

Svar: Det får du så gärna :) taaaack <3
Jenny Hellström

 2013-11-14    22:35:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!