På min lista just nu.

 2013-11-12    18:10:50   av:Jennyhellstrom
Nu tänkte jag tipsa om några bra låtar som spelas flitigt på min spotifylista just nu! Dock så lyssnar jag inte så hemskt mycket på musik längre så antagligen har ni redan hört dessa låtar för flera månader sedan men ändå ;) 
 
Miley Cyrus - I adore you (en favorit just nu!) 


Can't believe it - Flo rida ft. Pitbull 


Talk dirty - Jason Derulo 


Under control - Alesso ft. Calvin Harris 


What now (R3hab remix) - Rihanna 


Ignition - Nickey Romero (bilmusik)


Thunder - W&W (bilmusik)


Castle of glass - Linkin park 


Work bitch - Britney spears (sådär men bra pepp inför träning & plugg!) 


haha, gamla godingar.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!