Måndag - börjar nytt liv!

 2013-11-18    09:34:12   av:Jennyhellstrom
Jag vet inte hur många gånger som jag sagt detta men idag börjar mitt nya liv! Jag mår verkligen inte bra just nu eftersom jag ej tränar. Förut blev det träning flera gånger i veckan och inte alls så mycket sötsaker. Jag jobbade på gym och hade tillgång till att träna när jag ville. Nu när vi bor här uppe så ser det lite annorlunda ut. Vi bor hos fredriks farmor som älskar att baka! Hon bakar flera gånger i veckan och vill så gärna att vi ska äta, hon kommer upp till vårt rum med en skål chips & dip, det har helt enkelt varit svårt att låta bli. 

Men nu blir det ändringar! Nu blir det stopp på sötsaker, jag blir äcklad av tanken på vad det gör mot min kropp och hälsa. Jag har slängt alla onyttigheter jag hade i rummet och har gått en lång powerwalk med hunden nu innan skolan. Ska ställa klockan en timme tidigare nu varje morgon för att gå ut med Buster, en bra start på dagen helt enkelt! 
 
Hade jag haft pengarna så hade jag åkt direkt & köpt mig ett gymkort på IKSU men det är så satans dyrt, 2000kr för 4 månader.. Är så himlans sugen men känns som att man ska försöka utnyttja hunden lite och lite hemmaträning, tills snön kommer. Då kommer jag nog åka & bli medlem på gymmet! Det ligger precis vid Universitetet så det är smidigt att träna antingen innan eller efter skolan! 
 
Får se hur länge jag kan hålla ut denna gången.. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!