köp aldrig päls.

 2013-11-21    19:35:00   av:Jennyhellstrom
Jag varnar känsliga tittare. Jag själv kunde inte se klart hela videon för det gör alldeles för ont i mitt lilla djurvänshjärta men tycker den borde spridas vidare. Denna avskyvärda bransch kan inte fortsätta längre. Ursäkta mitt ordspråk men jag skulle allvarligt talat vilja sätta en kula i pannan på dessa vidriga människor. Har de ens något samvete eller något hjärta? fyfan vad deras mammor borde skämmas. 

Det finns kanske inte så hemskt mycket jag/vi kan göra tyvärr men för att försöka få stopp på detta så köp aldrig päls! Jag skulle aldrig kunna ta på mig äkta päls, jag mår illa av bara tanken. Fattar inte ens varför vissa svenska butiker stödjer detta genom att sälja vissa jackor som exempelvis canada goose. 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!