Jul jul jul!

 2013-11-16    15:52:00   av:Jennyhellstrom
Åh. Idag är en sån dag då jag bara går runt & längtar efter julen. Har funderat en del på vad jag ska köpa till mina nära & kära i julklapp, vad jag ska göra på julafton, juldekorationer som jag skulle vilja köpa mm. och så har jag tänkt ut massa filmer som jag & fredrik ska börja ladda upp med nu när det blir december - för att få extra pepp & känsla inför den mysiga dagen! dessutom har jag redan köpt julpapper, etiketter & chokladkalendrar, kunde inte hålla mig (a)
 
A Christmas carol är helt klart min favorita julfilm! 
 
När jag var yngre så tyckte jag inte julen vars så speciell. Det var liksom bara gött att få klappar tyckte jag. Man kunde inte sova på natten för att man ville bara att det skulle bli morgon så man fick öppna sina paket! I vår familj så gör vi så att vi öppnar alla julklappar på morgonen och sen lite på kvällen hos mormor. 
Nu för tiden så är det allt annat än själva paketen jag längtar efter. Det är så mysigt att få pynta, äta god mat, klä granen (& den luktar så gott!), musiken, glädjen, att få ge gåvor till andra, massa tända ljus, filmer mmmmmm. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!