it's a beautiful day!

 2013-11-18    18:26:30   av:Jennyhellstrom
En bra start på veckan! 2 st långpromenader med buster, föreläsning, plugga på hemtentamen tillsammans med erica, hem till erica en sväng och prata om allt mellan himmel & jord, hemtjänsten ringde så nu har jag i alla fall 3 tider som jag ska jobba under jullovet och nu ska jag plugga lite & sen se film ♥ 
 
åh. hoppas min mormor kan laga min onepiece snart så att man kan gosa i den på kalla kvällar. 
Himla skit att man tror att man köper bra kvalité bara för att man köper en äkta onepiece, gick sönder 
i dragkedjan efter att ha använt den ca 5 gånger!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!