Ingen rättvis bild.

 2013-11-19    17:15:44   av:Jennyhellstrom
Det här köpte jag med mig hem idag! Visst är den söt? Dock gör bilden den ingen rättvisa. 

Min tänkbara julklapp till mamma är slut, kommer inte tas in mer, finns ej att beställa och finns inte i någon annan butik så jag funderar på att köpa en sån här till henne istället. Det skulle hon nog uppskatta tror jag :) 5 veckor kvar till julafton & jag har redan panik, haha. Jag gillar att det ser ut som att det är sprucket glas i botten på den, så fin! Men nu har jag lovat fredrik att det är slut med att köpa mer ljus, haha. Helt fullt i vårt lilla rum, så nu får jag hålla mig tills vi får en lägenhet!
 
Btw. Det är inte jätte många läsare jag har, runt 30 st om dagen, men ändå. Hur svårt kan det vara att kommentera ibland? Visa lite uppskattning & faktiskt visa vilka ni är som läser! De enda jag vet som är mig trogna är ille, lisa & daniella ♥ så vill ni ha en väluppdaterad blogg så får ni gärna kommentera ibland (a) Det uppskattas!
 daniella

Jag kommer alltid vara dig trogen ;* haha gullunge. Längtar tills du kommer hem såååå sjukt mycket!

Svar: du & jag älskling! längtar tills jag kommer hem så jag får leka med digggggg <3
Jenny Hellström

 2013-11-19    17:21:29
 Lisa

Jag är diig trogen! :)

Svar: bra (a) u got my back!
Jenny Hellström

 2013-11-19    21:23:30     URL: http://babicake.blogg.se
 ille

Ja mä ❤️ Tittar in varje dag och läser. Puss på dej min lilla goa - snart ses vi. Räknar dagarna ❤️

Svar: <3
Jenny Hellström

 2013-11-19    23:01:40
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!