Hur ska jag överleva?

 2013-11-19    18:25:38   av:Jennyhellstrom
Jag fick reda på idag att till nästa höst så kommer fredrik att åka i väg med sin klass på en "Sverigeresa" i 3 veckor då de ska besöka massa olika företag och se som omkring i skogen antar jag, haha. Det blir nog en upplevelse! Dock surt för mig att sitta ensam hemma & vara utan honom så länge.. 
 
Men vet ni vad? Då knäcker mannen för mig att till vårterminen 2015 så kommer de åka i väg på en Sverigeresa till, I 6 VECKOR!?!?! Detta är ju långt fram, 1.5år kvar tills dess men ändå. Hur sjutton ska jag överleva i 6 veckor utan min hubbebubbe? :( Hoppas verkligen att vi har en egen lägenhet tills hösten 2014, annars kommer jag ju dö om jag ska sitta här ute i skogen utan honom.. usch så tungt det kommer bli, det längsta vi varit ifrån varandra är 2 veckor. 
 
Vad vore livet utan dig? ingenting alls. ♥
 Erica

Förstår att det blir jobbigt, men då kan du alltid tänka på hur jag har det ;) Kan även påpeka att jag är en trogen läsare och min bästa vän har också börjat följa din blogg :)

Svar: haha, ja okej, du har det värre faktiskt :/ åh, vad roligt att höra! Det motiverar mig! :D
Jenny Hellström

 2013-11-19    19:42:39     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 ille

Hm.. kommer han häråt smyger jag ut i skogen och " nääää meeen Fille - är du hääär? Vad himla kul att se er alla. Jag är Fredriks maaamma serru - och vad kikar ni på här i skogen då???" Hehehe.. retliga mamma.. ❤️❤️❤️

 2013-11-19    23:08:27
 Kickan

Du klarar dig du har ju oss ;)

Svar: sant (a) tur det!
Jenny Hellström

 2013-11-22    01:53:39
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!