Helg!

 2013-11-30    10:25:48   av:Jennyhellstrom
Just nu är fredrik & jagar, vet ej när han kommer hem så får se hur det blir med julhandlandet idag! Men jag ska i alla fall småpyssla här hemma lite, städa, tvätta, duscha, gå promenad med hunden, se film & annat sånt där segt :) 

Filmen igår var i alla fall jätte bra! Helt klart sevärd :) den får 5/5 av mig helt klart. Dock kommer det nog dröja ett tag innan jag får för mig att se den igen eftersom att den var så lång och så men åh så bra den var! Hade jättemysigt med min hubbebubbe ♥
 

min fina & knäppa kille :) 
från förra gången vi var på bio. ser ni hur stor fredriks dricka är? Den var typ över en liter och det var 
ändå inte deras största dricka, helt sick! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!