Glädje!

 2013-11-25    18:26:28   av:Jennyhellstrom
Bilder från när vi åkte forsränning i somras. aldrig mer säger jag. Det var skräckblandad förtjusning. 
Jag var nära på att börja gråta för jag trodde verkligen att jag skulle åka av men ändå så var det så härligt! 
 
Nu sitter vi här igen. Jag & min älskling, framför varsin dator & studerar. Båda har tenta på torsdag. & jag fick reda på att jag klarade min senaste tenta idag! Så nu har jag 6/6 avklarade än så länge! Dock får vi se hur hemtentan går, de är svårare tycker jag.. & så har jag kommit på till exakt alla vad jag ska köpa till dem i julklapp! Blir till att smått börja julhandla nu den kommande helgen (a) & så ska jag och fredrik kanske gå på bio i helgen med för att fira att några jobbiga skolveckor är över :)
 
Nu ska jag plugga några timmar för att sedan avsluta kvällen med ett avsnitt av 'once upon a time' :) Imorgon är både jag & fredrik lediga, så skönt! Godkväll allihopa everybody! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!