Bloggen ska bli proffsigare.

 2013-11-17    13:31:00   av:Jennyhellstrom
Nu de senaste dagarna har jag tittat tillbaka mycket på min blogg & jag blir så glad av att jag faktiskt har uppdaterat så pass flitigt och skrivit roliga och bra inlägg (oftast). Det är roligt att kunna gå tillbaka & se vad man gjorde för exakt 1 år sedan, 2 år sedan osv. och att ha alla dessa bilder sparade! 
 
Jag blir så motiverad av mig själv på något sätt. När jag läser mina gamla inlägg så vill jag bara sätta mig & skriva, skriva & skriva! Jag tycker att min blogg var mycket mer "proffsig" på något sätt för ca 1 år sedan, än vad den är idag. Nu skriver jag oftast tråkiga inlägg med någon taskig mobilbild. Så jag ska försöka skärpa mig! Ta lite mer bilder, skriva intressanta inlägg ibland och lite tips osv! Inte bara för eran skull utan också för min, det är så roligt att ha. 

Btw, hittade en gammal bild från 2010. Jag tycker att jag ser så himlans liten ut där! 17 år gammal tös. Är ju faktiskt inte så länge sedan men jag tycker ändå att man ser ganska stor skillnad? 
 
 
Bilden till höger kanske inte är den bästa jämförelsebilden men ni ser ändå skillnad, right? ;o 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!