bio ♥

 2013-11-09    13:50:00   av:Jennyhellstrom
Det finns 2 filmer som jag längtar så otroligt mycket efter att se just nu! 
En av dessa är 'Jobs': 
 
 The hunger games



Sen ser jag såklart fram emot 'hobbit' osv också! Jag & fredrik firade vår 5års dag genom att gå på stan, äta och sen gå på bio (a) hade det hur mysigt som helst. 10 röda rosor blev det också, min romantiska hubbe (a) i alla fall, vi såg då 'prisoners' som var helt klart sevärd! :) tänk att vi har påbörjat vårat 6e år tillsammans nu, herregud vad lycklig jag är! :')
 lisa

GRATTIS TILL ER STUMPAN!

Svar: TACK BBY <3
Jenny Hellström

 2013-11-11    21:58:02     URL: http://babicake.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!