Åh. Ge mig ♥

 2013-11-18    18:31:00   av:Jennyhellstrom
Jag satt hur länge som helst och googlade efter i fall man kunde hitta några av dessa spel att spela online men det fanns ju så klart inte.. Sån nostalgi när jag tänker på dessa spel; The lion king 2 simba's pride, Pettson och findus i trädgården och captain claw ♥ så segt att dessa spel typ bara fungerar till gamla datorer med windows :/ nästan så att man är sugen på att köpa en gammal skitdator bara för att kunna spela dessa (a) Hur svårt kan det vara att lägga upp dessa spel online på nätet då? det fungerar ju så lätt med filmer & allt annat? ;o
 
Saknar ju så klart nördkvällarna med lisa. En gång satt vi uppe halva natten & "lanade" the sims. 
Önskar fredriks dator skulle fungera bra igen så att jag kan istallera sims :/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!