svar!

 2013-05-18    12:18:16   av:Jennyhellstrom
Hej! Tyvärr har jag inte så mycket kontakt med tjejerna från gymnasiet, det är väl mest lisa & daniella som jag pratar & träffar ibland. Varför det inte är bättre kan jag inte riktigt svara på, alla lever olika liv, upptagna osvosv. Man glider ju ifrån varandra så klart när man inte ses varje dag som vi gjorde tidigare och vissa klickar man helt enkelt bättre med. men jag saknar ju så klart allihopa & tänker på dem ofta, hur dem har det osv. så får väl försöka bli bättre på att skicka iväg något litet sms ibland & jag har faktiskt tänkt tanken på att dra med alla flickor & rida islandshäst någon gång nu i sommar, hur låter det tjejer? :) 
 
Men som sagt, lisa & daniella pratar jag rätt ofta med ändå. dock skulle jag vilja träffa dem oftare men jobbar nästan hela tiden nu så. Min modiga & fina vän danni drog ju även iväg på volentärresa för några veckor sedan för dem som inte vet det? Besökte massa länder, hjälpte till & så. Min godhjärtade tös ♥ men nu är hon hemma igen så det dröjer nog inte lång tid innan vi ses :) 
 FILLAAAAN

JAA ISLANDSHÄSTAR JAG STÄLLER!!!!!!

Svar: UNDERBART FILLAN! :D
Jenny Hellström

 2013-05-18    13:27:51
 Daniella

Finaste du❤ du får följa med nästa vända ;* vi kan ju se om vi lyckas klämma in nåt nu i veckan som kommer😘 saknar dig ju!!! Haha islandshäst låter som en bra idé! :D puss

 2013-05-19    00:10:38
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!